Stačí si přát...

Před rokem jsem ji fotila poprvé. To ona mě jako první oslovila, že by si přála fotky na web. Byly jsme PZP spolužačky, a tak mi ani nemusela vysvětlovat, co po mně chce. 

Prostě jsme si daly rande na Václaváku a začaly fotit. 


Myslím, že vám ji ani nemusím představovat. Rehana, neuvěřitelně podnikavá a šikovná ženská, díky které se teď mají těhotné a nosící maminky do čeho oblékat.


Když mě oslovila podruhé, říkala, že ví, že nejsem produktová fotografka, ale zda bych ji přeci jen v těch nových mikinách nevyfotila. A já s radostí souhlasila.


Teď už jsem hrdá na to, že můžu být dvorní fotografkou AW, protože mě to neuvěřitelně baví a každá naše společná práce mě doslova nakopává.


Zatím jsme vždycky fotily venku a k tomu je třeba dobré počasí. Už jsme tak daleko, že Rehana napíše: "Gábi, mám nové kapsy, ale potřebovala bych "bílé" pozadí." OK, může být. Stačí si přát!


Takže se omlouvám všem, komu se zrovna sníh ve středních Čechách moc nehodí, ale já to prostě potřebovala nafotit. Zadání je zadání! A já se snažím.

To samé bylo v listopadu, když si Rehana přála vánoční fotky. OK, nejprve jsem si dala za úkol sehnat dokonalou zahradu s vánočním stromem. K tomu mi pomohla má kamarádka na FB. A pak už jsem si jen představila, jak bych si přála, aby to vypadalo.


A tradá! To ráno napadl první sníh a odpoledne už po něm nebylo ani památky.

Takže jsem nepochybovala, že to dnes dopoledne nebude dle našich představ. Vlastně nebylo, bylo to ještě dokonalejší! Protože když jsme šli odpoledne bobovat, nebylo po namrzlých větvích ani památky!


A to je pak radost. Fotit krásnou ženu, úžasné produkty a "mimi", které se stále usmívá. Tohle je David, 1,5 roku, reálná panenka. Na vánočních fotkách se fotil Hugo, tomu je 6 měsíců (už asi rok).


Jednou jsme šly takhle po focení do Black Dogu na kávu. Pro miminko nám přinesli i jídelní židličku. Asi si museli myslet, že jsme padlé na hlavu, nosit pod bundou panenku v šátku.


Jen doufám, že kvetoucí stromy si Rehana vymyslí až na jaře, abych nemusela jít prosit 12 měsíčků.




Komentáře

Oblíbené příspěvky