Dovolte své duši dělat v roce 2019 to, pro co sem přišla!


Dlouho jsem nevěděla, co napsat na PF 2019 a stále to odkládala. Cítila jsem, že chci popřát sílu, jako kdyby byla v tom novém roce třeba.

A pak jsem si přečetla přání jedné dobré duše a úplně se mnou zarezonovalo.

DOVOLTE SVÉ DUŠI DĚLAT V ROCE 2019 TO, PRO CO SEM PŘIŠLA!

Potom, co si všichni začali vytvářet své Vision boardy na rok 2019 (i já takový pro rok 2018 měla), ve kterých bylo přesně to, co chtějí v novém roce dosáhnout, kolik vydělat, kam jet na dovolenou, já zvolila jiný přístup. Napsala jsem si, co je pro mne v životě důležité a jak se při tom chci cítit.

Nic konkrétního, aby tam byl prostor pro to, co se rozhodla má duše prožít.

A tím to celé začalo.



Začátek roku byl docela nářez. Na konci toho minulého jsem si vesele představovala, co budu dělat a jakým směrem se dám. Když se přehoupla osmička na devítku, přepadl mě strach, zda zvládnu být pouze OSVČ, měla jsem pocit, že nikam nepatřím a že nemám žádnou jistotu.

Také jsem se trápila tím, co jsem v roce 2018 začala - tj. vstoupila jsem do kurzu PZP a podle návodu si vytvořila vlastní webové stránky, e-book zdarma a placený e-book Když fotí žena. Jela jsem dle instrukcí Stáni, dodržovala pravidla, psala dle návodu.

Vlastně jsem vše včas splnila, prodala několik e-booků, ten zdarma se průběžně stahoval sám. Bylo tu ale jedno velké ALE. Já z toho neměla radost a nechtěla jsem to propagovat. Úplně jsem se zasekla na placené reklamě.

Místo toho jsem vnímala, že mi kurz PZP přinesl úplně něco jiného, než jsem očekávala. Že jsem se neuvěřitelně posunula někam jinam. Poznala více samu sebe a hlavně mi umožnil poznat ty správné lidi, především ženy, které začaly využívat mé služby. Díky PZP jsem začala fotit fotografie určené pro web.



Kdo jiný, než fotografka, která si prošla kurzem PZP by měla vědět, jak mají fotografie na web vypadat?

A když mi Veronika Mašínová, která předělává právě takové weby, které jsem si během roku 2018 vytvořila sama, začala posílat své klientky, protože se jí pracuje s mými fotkami skvěle, byla jsem šťastná a dojatá současně. Tohle mi kurz PZP dal, tohle mi ukázal. Přesně tohle mě baví a chci se tomu věnovat.

Jenže s blížícím se koncem měsíce ledna jsem byla postavena před další rozhodnutí, které mi nedělalo dobře. Musela jsem si ujasnit, zda a jak se svým webem naložím. Co vše si budu muset "koupit", protože bez toho to prostě nebude fungovat. A když si to nekoupím, zahodím tím úplně vše, co jsem v roce 2018 vytvořila?



Je to pár dní zpátky, když jsem v noci nemohla spát. Vzala jsem si tužku a papír a začala si psát:

  • Co se stane, když nezaplatím Mioweb?
  • Co se stane, když nebudu prodávat e-booky?
  • Co se stane, když nebudu sbírat kontakty?
  • Co se stane, když všechno, co jsem v roce 2018 pracně vytvořila, zmizí? 
A moje překvapivá odpověď? 

VŮBEC NIC!

Nestane se vůbec nic, protože dál budu dělat to, co mě baví, co mě živí a v čem vidím smysl. Dál budu ve spojení s lidmi, se kterými ve spojení být mám. 

A tak jsem to dnes udělala. Založila jsem si tento nový BLOG. Tady se cítím doma, protože tady jsem několik let den co den blogovala. Den co den jsem si psala, co mě trápí a co mě těší a díky novému blogu a projektu PZP jsem to přestala dělat. Myslela jsem si, že je čas to dělat jinak, lépe a více profesionálně. A tak jsem si to vyzkoušela. 

Cítím neuvěřitelnou vděčnost za tuhle roční zkušenost. Kdyby se mě někdo zeptal, zda bych kurz PZP doporučila, tak můžu s čistím svědomím říci, že ano. A to i přesto, že nejsem na pláži a nevydělávám díky tomu měsíčně statisíce. 

Došlo mi, že každý má tu svoji cestu, kterou si jeho duše přišla odžít a že pokud se někdy mám k onlinovému podnikání vrátit, tak to udělám, ale tento rok mě moje duše volá jinam. A já jí chci v roce 2019 co nejvíce poslouchat. 

Takže pokud máte zájem si ještě stáhnout můj e-book zdarma nebo můj placený e-book Když fotí žena, máte na to ještě pár dní (tuším že do konce měsíce). Pak nevím, co se stane, zda moje stránka www.gabrielapausa.cz navždy zmizí nebo ne. 

Ta úleva! Cítím zase o mnoho lehčí a těším se, jak zde budu sdílet svůj svět. 

PS: A samozřejmě se chci dále věnovat svým Kurzům focení - Když fotí žena. Můj e-book účastnicím kurzu poslouží jako studijní materiál, takže najde své uplatnění i nadále. A to mě těší! 



Komentáře

  1. Gábi, úplně mě mrazí, když to čtu. Děkuju za tvoje sdílení, za veškeré tvoje fotky, odvahu, lásku a sílu. Díky a těším se, až se potkáme osobně. Ať už na fotícím kurzu nebo s Tebou za objektivem a tvořící mi další nádherné fotky. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤️děkuji a i já se těším na setkání v letošním roce!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky